poniedziałek, 29 września 2014

Jakość i styl MADE IN POLAND

żródło: facebook.com/mardybum.pracownia

W niedzielę w Warszawie była słoneczna polska złota jesień, dlatego wybraliśmy się na Starówkę. Spotkaliśmy tam moją siostrę, która zachęciła nas do odwiedzenia targów mody MADE IN POLAND. A naprawdę warto było zajrzeć tam chociaż na chwilę.
Na targach prezentowana była wysokiej jakości odzież dla dorosłych i dzieci, dodatki na chłodną pogodę, ręcznie malowane buty, torby, biżuteria, książki, maskotki, a nawet zegarki.
Nie chcę tu jednak rozpisywać się o każdym wystawcy, lecz wymienić tylko tych, którzy zainteresowali mnie.
Moją subiektywną listę zacznę od zegarków, ale podkreślam, że kolejność jest zupełnie przypadkowa.
  • Zegarki D.O.T., mimo, iż nie trafiają akurat w mój gust, to jednak uważam, że warte są wzmianki za pomysł wykonania, ponieważ przy produkcji obudowy i tarczy wykorzystuje się kolorowy druk 3D. Zegarki te projektowane i produkowane są w Polsce i objęte są roczną gwarancją (elementy mechanizmu – zgodnie z zapewnieniem wystawcy – są jednak na tyle standardowe, że nawet po wygaśnięciu gwarancji bez problemu można naprawić je u zegarmistrza).

źródło: dot-shop.pl

  • Jak to z kobietami często bywa, najbardziej moją uwagę przykuła biżuteria (^_^). Szczególnie zachwyciły mnie bransoletki BOSKA. Zarówno te delikatne, kobiece i eleganckie, jak i masywne skórzane „mankiety” obszyte lśniącymi kamieniami.

źródło: facebook.com/BOSKABOSKA

  • W moją estetykę trafiły też misterne i delikatne kolczyki IWOGG. Biżuteria ta łączy kryształy Swarovskiego z koronką wykonaną na szydełku z cieniutkiego srebrnego drucika. Ślubna biżuteria IWOGG wygląda naprawdę bosko!
żródło: iwogg.blogspot.com
  • W dobie niesłabnącej popularności bransoletek z grawerowanymi przywieszkami, mamy też ręcznie wykonywaną alternatywę od La Mimi. Możemy tu zamówić przywieszkę z pomniejszonym odciskiem rączki, czy stópki naszego dziecka, a nawet medalik z wygrawerowanym rysunkiem autorstwa małego artysty.Poza tym, jako osoba niedużych rozmiarów, lubuję się w drobnej biżuterii i takie delikatne bransoletki ma też w swojej ofercie La Mimi.
źródło: lamimi.pl
  • Oprócz biżuterii moją uwagę przykuły też patchworkowe torebki od MADUROpatchwork. Przyznam jednak, że to ze względu na praktyczne zastosowanie, które sobie wymyśliłam. Ponieważ sama przygotowuję sobie jedzenie do pracy, pomyślałam, że prowiant spakowany do takiej patchworkowej (dosyć grubej) torebki nie ostygnie zbyt szybko, a do tego bardzo ładnie się prezentuje. Mam nadzieję, że nie uraziłam tym twórcy torebek - Pani Magdy, lecz, ze zostanie to potraktowane jako wskazówka do poszerzenia oferty(^_^).

źródło: maduropatchwork.pl

  • No, ale dość o mnie. Czas na produkty dziecięce. Mimo, że wciąż mamy piękne słońce, to jednak na dworze jest coraz chłodniej. Odpowiedzią na to są wyroby od musmalina: czapeczki, ocieplane apaszki, czy kominy. Nie mogłam przejść obojętnie obok tego stoiska. Dla Di kupiłam kolorową chustkę ocieploną minky, a dla siebie komin. Dziecięcych wzorów było tak wiele, że z trudem powstrzymałam się przed zaopatrzeniem Di na kolejne 3 lata.

po lewej ocieplana apaszka dla Di
po prawej komin dla mnie(^_^)
  • Spodobały mi się również oryginalne kroje bluz od eM (eliza i Małgorzata). Upatrzyliśmy z mężem  dla Di bluzę wykonaną z mięciutkiej bawełny, z kieszonkami, kapturem i skośnym suwakiem, więc wkrótce trafi ona do jej szafy.

źródło: facebook.com/emsklepubrania

  • Zakupy trwały w najlepsze, gdy Di zaczęła się nudzić. Lekarstwem na jej humorki okazał się rozkoszny prosiaczek od mardybum. Najbardziej podobały nam się prosiaczek pirat i uczeń, ale miały one za dużo drobnych elementów, dlatego zdecydowaliśmy się na klasycznego prosiaczka w angorowym sweterku. Maskotki od mardybum są oryginalne, zabawne, ale przede wszystkim przeurocze.
prosiaczek mojej Di

  • Tę subiektywną listę najciekawszych wystawców zamykają maskotki ZuArt, które możecie kojarzyć z DDtvn, czy Pytanie na śniadanie. Podoba mi się w nich to, że stwory, stworzone przez Panią Zuzannę, są nietuzinkowe i pobudzają dziecięcą fantazję. W końcu każde dziecko wie, że jednorożec porośnięty jest długim futrem i ma 4 stopy (^_-).
Pegaz
źródło: zu.art.pl

A jakich rękodzielników Wy polecacie i dlaczego właśnie ich produkty lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz