wtorek, 14 października 2014

Subiektywny wybór najciekawszych wystawców na GRAND BAZAR

źródło: GRAND BAZAR

Grand Bazar w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich obfitował w ciekawe propozycje. Jak zwykle wymienię jedynie tych wystawców, którzy zaciekawili mnie.


  1. Listę otwiera (kolejność przypadkowa) Dress You Up z wesołymi płaszczykami SIDES. Płaszczyki niestety nie są ocieplane, ale są z dobrych materiałów, no i zachwycają wzorami tkanin. Nosić można barwną stroną na wierzchu, lub stroną szarą wywijając jedynie fragment kolorowych rękawów.

    źródło: dressyouup.pl

  2. Z oferty dla dzieci moją uwagę zwróciły też ubranka Kokofolk. Biorąc pod uwagę coraz chłodniejsze dni mnie najbardziej zainteresowały spodenki z motywami ludowymi (haftowana parzenica lub wzór inspirowany wycinanką łowicką).

    źródło: kokofolk.pl

  3. Bardzo wielu było projektantów odzieży dla dorosłych. Już przed targami wiedziałam, że koniecznie muszę odwiedzić stoisko Project MESS, ponieważ zakochałam się w ich spódnicach uszytych z tkaniny z domu mody Balenciaga. Niestety Pani Martyna nie wzięła ze sobą tych cudeniek, ale wciąż dostępne są w sprzedaży internetowej.

    źródło: projectmess.pl

  4. Biżuteria Selfie jest oryginalna i z klasą. W ofercie oprócz wyrobów standardowych takich jak kolczyki, bransoletki, czy wisiorki, znajdziecie również tzw. knuckle rings, czyli pierścionki noszone w połowie palca.

    źródło: selfiestore.pl

  5. Listę zamyka biżuteria M'aime. Szczególnie spodobały mi się delikatne naszyjniki łączące srebro, srebro rodowane, złoto, oraz te długie z zawieszką i kamieniem.

    fot: Maime

    Już nie mogę doczekać się kolejnych targów mody. Z chęcią podzielę się z Wami nowymi modowymi odkryciami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz